FSGS: امید به زندگی از کسی در دیالیز یا پیوند کلیه

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

FSGS: امید به زندگی از کسی در دیالیز یا پیوند کلیه

 

FSGS: امید به زندگی از کسی در دیالیز یا پیوند کلیه

در واقع، کلیه ها از میلیون ها سلول به نام گلومرول ساخته شده است، که فیلتر کردن خون و اخراج سموم از بدن. چه FSGS است که باعث زخم از گلومرول ها که منجر به سلول برای جلوگیری از فیلتر کردن خون و باعث ساخت تا از سموم و مایع است. همانطور که از گلومرول ادامه به اسکار، عملکرد کلیه، کاهش می یابد به 15٪ یا کمتر، نقطه از داشتن یا دیالیز یا پیوند کلیه.

FSGS: امید به زندگی در دیالیز

هیچ محدودیتی برای چه مدت فرد می تواند روی دیالیز زنده وجود دارد. به طور متوسط، طول عمر بین 5 تا 6 سال است، اما این از مورد به مورد متفاوت است.

بنا به آمار، نرخ بقا به شرح زیر: 1 سال - 80٪، 2 سال - 64٪، 5 سال - 33٪ و 10 سال - 10٪. یکی دیگر از واقعیت مهم است که 20٪ از قالب دیالیز در سال اول، 50 درصد در 3 ماه اول جان خود را از دست می دهند.

FSGS: امید به زندگی در پیوند کلیه

متاسفانه، عود این بیماری در پیوند کلیه از 20-50٪ متفاوت است. بازگشت ممکن است خیلی زود پس از عمل جراحی یا در عرض چند ساعت تا چند روز اتفاق می افتد. بیشتر، این اتفاق می افتد در سال اول پس از پیوند کلیه است.

اگر این بیماری می آید، بیش از 50٪ از بیماران خواهد کلیه خود را در 5 سال از دست بدهند. حدود 15٪ از تمام بیماران پیوند با FSGS، کلیه به دلیل عود FSGS را از دست بدهند.

شما ممکن است بعد از دیدن حقایق فوق در مورد امید به زندگی احساس ترسناک. اما، احساس نمی افسرده، درمان جایگزین برای کمک به بیمار FSGS یک زندگی طولانی و شاد بدون دیالیز یا پیوند زندگی می کنند وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.